onsdag du tråkiga onsdag

bara jag som verkligen bokstavligt talat hatar onsdagar?
finns inget värre på schemat i skolan än onsdagar,
1 historia
2 matte
3 bonus
4 musik - haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar
5 biologi
6 kemi prov.
gosh, världens sämsta dag, hatart så himla mycket.
men provet gick åt pipsvängen,
annars har nog dagen varit så ganska kiva, vackert väder, och när jag kom hem somnade jag på soffan och sov tills middagen, fett med chill!

annars har det nog inte hänt så mycket.
ni får två riktigt sexiga bilder från sexan på mig, och nicole på ena bilden, och på andra är det mig, nicole och aina ;)
nicole jag och aina
jag och nicole, och ainas arm! :)

Kommentarer
Postat av: a

men oooj vad söt!

2011-05-12 @ 06:24:09
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Härliga bilder!

2011-05-13 @ 20:52:50
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0