För en gångs skull

tänker jag faktiskt skriva ett vettigt och halvlångt inlägg åt er, så läs detta!
för det kan bli länge tills nästa kommer.
idag har jag inte gjort någonting vettigt, förutom att jag har duschat, och målat naglarna, ska gå och lägga mig klockan 22:00 på en söndag! eftersom imorgon blir jag äntligen konfirmerad med dem bästa!
och imorgon är det endast exakt en månad tills vi går ut åttan och får sommarlov, hur awesome är inte det lix? :)
i sommar har jag nog ganska fullt planerat tror jag, eftersom dem första två veckorna ska jag inte göra något, men 8 utav 10 veckor ska jag jobba i godby i glasskiosk, härligt!
annars har jag nog inte så många planer framöver.
hoppas ni alla som ska konfirmeras imorgon får en jättefin dag och ni som inte blir det, hoppas jag att ni får en trevlig söndag!
jag och jacob förra helgen, fett söta alltså!
klicka på hjärtat för att komma till låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0